من با سایه ام حرف می زنم
.
☆❤❤❤ کلبه ی دوتا عاشق ❤❤❤☆
درباره وبلاگ


همه آدم ها آرزوهایی دارن که برای رسیدن به اونا متحمل هر رنجی می شن...شما دارید وبلاگ کساییو رو می خونید که یکی اون بالا،اونارو به همه ی آرزوهاشون رسونده و حالا ما خوشبخت ترین آدمای دنیا هستن...ممنون که اینجا هستید! ممنون که هستین اما اگه هستین لطفا جسارتش رو داشته باشید و خودتون رو معرفی کنید!از آدمای مرموز خوشم نمیاد...
پروفایل مدير وبلاگ
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبو را فراموش کرده ام
نويسندگان
خبرنامه




مطالب مرتبط
عضویت سریع

<>
منوی کاربری
خوش آمدید
آخرین ورود : /user/profile
نام کاربری : /user/edit

>
آخرین ارسال های انجمن
عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]
یک شنبه 22 بهمن 1391 :: 11:46


من با سایه ام حرف میزنم…


وقتی میان این هیاهوی آدمها،کسی سراغی از وجود تنهاییم نمی گیرد!


با سایه ام حرف میزنم …


وقتی همه بدنبال خوشبختیِ خیالیِ خود روز را به شب سنجاق میکنند!!


وقتی که تنهاییِ سردِ من،


میان حجم خالیِ نبودنِ کسی


از یاد میرود….


وقتی که دیوار پشت سر،تنها تکیه گاه بی روح  من است.


وقتی که تو به روزمرگی های تنهای من بی توجهی؛


من با سایه ام حرف میزنم…


وقتی که دهانم پراز حرف است و کسی نیست لقمه ای درد دل با من شریک شود!


وقتی که عید من با جای خالی از حضور کسی پر نمی شود…


من با سایه ام حرف میزنم…


میدانم به تراوشات ذهن خسته ام می خندی


بخند


آری بخند به نداشته هایم که تو برای داشتنش چشم بینایی نداری!!


بخند اما…


یادت باشه کنار تنهایی شب های من نداشته هایم را به رخ نکشی!!



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت8:12---23 بهمن 1391
متن قشنگی بود.راستی چه قالب خوشکلی داری..خودتون درست کردید.منم میخوام از اینا....
به وبلاگ منم بیاین.
با اجازتون وبتون رو جز فیوریتام قراردادم و هرروز بهتون سر میزنم.بدرود


SAEID
ساعت17:59---22 بهمن 1391
سلام مصطفی جون،ابجی سمانه.ایشا... با هم باشینو با هم خوش بگذرونین.
مرسی که بهم سر زدین.واسه تبادل لینک باید جکار کنم؟؟؟
راستی وبتونم قشنگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوع مطلب :
برچسب ها :

امتیاز : :: نتیجه : امتیاز توسط نفر مجموع امتیاز :
تعداد بازدید مطلب : 473



آیدی یاهو مدیر
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آمار سایت
  • کل مطالب ارسالی : 187
  • کل نظرات ارسالی : 79
  • تعداد کل کاربران : 0
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید هفته :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کل :
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1